loading...
محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی
محسن بازدید : 229 جمعه 09 آذر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام ترکم نکنیا

  • دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام ترکم نکنیا

    دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام ترکم نکنیا

    دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام ترکم نکنیا با بالاترین کیفیت

    تو که میدونی دور شی میمیرم من نفس هی از تو میگیرم
    نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا
    من یخ میکنم سرما که سهله تب میکنن گلای باغچه
    بی تو یذره هم حتی از من نمیمونه
    میگردم هی دور تو تا کی هر روزمم سرگیجه باشه
    پیشم بمون تا که کنارت آخر از هم این زنجیره واسه
    عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
    عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

    ♫♫♫♫♫♫

    ♫♫♫♫♫♫

    عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
    عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 9,377
  • بازدید کلی : 69,764